Blog

Hoe copywriting je bedrijf vooruit helpt

Hoe copywriting je bedrijf vooruit helpt

Hoe copywriting je bedrijf vooruit helpt Bij het vermarkten van je product of service komt heel veel kijken. Je brainstormt bijvoorbeeld over een naam, een logo, een lettertype, kleuren en eventueel een slogan, maar heel vaak wordt de tone of voice...

Een vakantie in Cambodja als verkoopscursus

Een vakantie in Cambodja als verkoopscursus

Een vakantie in Cambodja als verkoopscursus Gedurende mijn bezoek aan mijn dochter in Cambodja word ik zwaar geconfronteerd met verkopen. Te pas en te onpas word ik aangesproken om iets te kopen: van luchtige olifantenbroeken over allerlei souvenirs tot...

Voldoet jouw bedrijf al aan de GDPR?

Voldoet jouw bedrijf al aan de GDPR?

Voldoet jouw bedrijf al aan de GDPR?   Als de kop van dit artikel je alleen maar meer vraagtekens oplevert, is de kans groot dat je organisatie nog niet voldoet aan de Europese GDPR-wetgeving. Laat ons eerst duiden waar deze afkoring voor staat. GDPR...

Een QR-code, een marketingopportuniteit

Een QR-code, een marketingopportuniteit

Een QR-code, een marketingopportuniteit   Je komt ze regelmatig tegen: vierkante afbeeldingen met grote en kleine zwarte blokjes, op affiches, in tijdschriften, op voedingswaren, op visitekaartjes… Dit zijn QR-codes, een tweedimensionale...